dinsdag 26 augustus 2008

Di 26 aug

Vandaag beginnen al mijn activiteitjes van de laatste dagen hun tol te eisen… Ik ben moe! Het lukt nog niet goed om op tijd te gaan slapen, en we moeten wel elke dag rond 9 u op school zijn... Vandaag wordt het welkomst-gedeelte afgerond, met een bezoekje aan de bibliotheek. De uitleg daar was helaas helemaal in het Zweeds, maar de belangrijkste dingen zijn gelukkig wel doorgekomen (zoals daar zijn: boete bij te laat binnenbrengen etc). Het is wel een mooie bibliotheek, met draadloos internet ter beschikking en een grote verzameling partituren, en ook gewone boeken, cd’s, dvd’s, … Ziet er goed uit!

In de namiddag begint eigenlijk de hoofdbrok van deze introductieweek: we worden in groepen verdeeld, en zullen met z’n allen een optreden voorbereiden op vrijdagavond. Onze groep zal iets Stomp-achtig doen: slagwerk met dagelijkse voorwerpen. We leren als intro meteen een liedje zingen... natuurlijk in het Zweeds, en dat gaat behoorlijk vermoeien, vooral omdat het gecombineerd wordt met 4 u lang zo luid mogelijk kloppen op alle voorwerpen in de buurt. Als ik thuis kom, kruip ik een half uurtje onder de douche om te bekomen; ik weet écht niet of ik dit de hele week ga volhouden… Maar vanavond zijn we uitgenodigd op ons eerste feestje! Dus vroeg naar bed zal er weer niet in zitten ;-)

Geen opmerkingen: