dinsdag 7 april 2009

Di 7 april

’s Ochtends vertrek ik opnieuw in Leuven, en fijn genoeg krijg ik nog eens gezelschap voor de vlucht – Joost komt mee op bezoek, gezellig! We komen rond de middag aan, en alles verloopt heel vlotjes (Joost heeft een abonnement op bagage-problemen in luchthavens, maar deze keer blijven we gespaard). In de namiddag installeren we ons in mijn kamer, we gaan naar de supermarkt, en oefenen zelfs al wat – ik ben zo slim geweest om zelfs een kwartetrepetitie aan te nemen. Het voelt heel raar om zo een hele week niet gespeeld te hebben…
’s Avonds speelt Hege concert, en daar moeten we natuurlijk naartoe. Samen met andere leerkrachten van onze school speelt ze het “Kvartett för tidens ände”: Messiaen! Ik vind het heerlijk om haar in concert te zien… zo krijg ik nog maar eens te zien waarom ik zo goed luister naar wat ze vertelt: haar boogtechniek is echt voortreffelijk!
Voor het slapengaan lopen we nog even langs de zesde verdieping, waar ze een klein feestje aan het houden zijn. Maar ik heb de afgelopen dagen te weinig geslapen, en wil graag tegen volgende week weer in ‘vroeg opstaan’-modus zijn, dus het blijft maar een kort babbeltje. We kunnen altijd nog eens terugkomen.

Geen opmerkingen: