zaterdag 18 april 2009

Za 18 april

Volgens het schema had ik gisteren een rustdag, maar mijn agenda, met twee repetities en een kamermuziekles, besliste er anders over : ik kan me echt niet permitteren om een hele dag niet aan mijn eigen stukken te komen. Dus is het rusten voor vandaag – hoognodig.
De posters van mijn concert zijn gedrukt, dus ik maak een wandelingetje naar school en hang ze daar op. Zou het effect hebben? Voor mijn part hoeft de kerk ook helemaal niet vol te zitten – en alle mensen die ik graag in het publiek zou hebben, zijn al lang mondeling uitgenodigd. Maar goed, ik heb mijn best gedaan om een mooie poster te maken, dus nu mag hij ook ophangen.
In de namiddag ga ik naar de stad, er is pas een filiaal van Mango geopend, waar ik al lang eens een kijkje wou gaan nemen. Misschien vind ik nog wel iets mooi om op mijn concert aan te doen?

Geen opmerkingen: