donderdag 5 februari 2009

Do 5 feb

Ik word wakker met vermoeide spieren, zoals het past na drie dagen goed studeren. Zal ik toch maar weer wat meer gaan stretchen? In ieder geval is vandaag een welverdiende rustdag. Na een paar kleine opwarmingsoefeningen ga ik de stad in voor een wandeling. Volgende week komt er hoog bezoek uit Leuven, en ik moet er toch nog wat aan voorbereiden: ik ken de stad nu wel, na er bijna een halfjaar gewoond te hebben, maar van toeristische attracties, musea, en zelfs restaurants weet ik bijna niets – ik ben in al die tijd zelfs nog niet een keer in de stad gaan eten… Zo’n namiddag in de buitenlucht doet deugd, maar je wordt wel snel moe door de koude wind. Nog even moet ik naar school voor een korte repetitie, we lezen vandaag Mozarts hobokwartet, maar daarna kan ik me helemaal in het thuisblijven nestelen, met een bordje verse soep!

Geen opmerkingen: