woensdag 11 februari 2009

Woe 11 feb

De sneeuw heeft vannacht een mooi dekentje over Malmö gelegd, en dat komt prima uit, want vanavond komt mijn mama! Ze komt op bezoek samen met Trui en Anne, haar vriendinnen van de jogclub, en Els, de dochter van Anne, die op haar beurt altijd een van mijn loopmaatjes geweest is.
Els logeert bij mij in de kamer, en voor de drie dames heb ik een gastenverblijf gevonden ongeveer halverwege tussen mijn appartement en het centrum.
In de namiddag heb ik nog een kamermuziekrepetitie, zodat we net op hetzelfde moment aan de bushalte zullen aankomen. We gaan eerst naar het gastenverblijf, om daar alles te installeren. Dan wandelen we samen naar mijn appartement, waar ik avondeten maak – om direct in de sfeer te komen: balletjes met puree, net als bij Ikea! Heel fijn om eens te kunnen laten zien hoe alles er hier uitziet!

Geen opmerkingen: