zaterdag 21 februari 2009

Za 21 feb





Internet heeft me gisteravond iets te lang wakker gehouden, en dat voel ik vandaag. Maar mijn arm lijkt helemaal in orde! Zou het misschien toch zoveel met mijn psychische state of mind te maken hebben? Om helemaal op zeker te spelen, ga ik volgende week nog eens een les alexandertechniek volgen – dat is al van de zomer geleden, ik ben benieuwd hoe het zal zijn!
’s Avonds hebben we afgesproken om spelletjes te spelen, maar als blijkt dat het heerlijk aan het sneeuwen is, haasten we ons naar buiten. Zoveel sneeuw is er nog niet gevallen, en als we dan eens buiten zijn, is er meestal toch wel iemand die een instrument op zijn rug heeft, waardoor we het braafjes op wandelen houden. Maar nu kan het dus allemaal wél! Sleeën op een vuilniszak, sneeuwballen gooien, sneeuwman maken,…Iedereen is goed aangekleed, het is goede sneeuw, en zo meteen kunnen we binnen een warme douche nemen…

Geen opmerkingen: