vrijdag 13 februari 2009

Vrij 13 feb

Vandaag gaat mijn bezoek een daguitstap naar Kopenhagen maken, en daarvoor hebben ze een prachtige dag uitgekozen. Ik heb echter repetitie voor kamermuziek, en moet sowieso ook nog wat zelf studeren, dus ik blijf lekker thuis om wat te werken. Op de middag ga ik met Joris grote boodschappen doen, om voor vanavond en morgenavond genoeg eten in huis te hebben, en als we met onze volgeladen rugzak naar huis wandelen is het zo stralend en zonnig dat we bijna onze jas kunnen uitdoen! Tegen de avond komen de dames hierheen om te eten, dus maak ik een mooie lasagna, die we met een heerlijk glaasje wijn erbij samen opeten. En ondertussen vertellen ze hoe fijn het aan de andere kant van de brug geweest is – vooral Kristiania is bijgebleven; misschien omdat de sfeer daar onze moeders aan hun eigen hippiejaren doet terugdenken?

Geen opmerkingen: