zondag 1 februari 2009

Zo 1 feb

Malmö is Stockholm niet, en mijn kot al helemaal geen chique hotel, maar we laten het niet aan ons hart komen. Toegegeven, met z’n tweetjes in een eenpersoonsbed slapen, dat voel je wel, maar de brunch – met uit Spanje geïmporteerde bubbels! – moet zeker niet onderdoen. En ook van het weer hebben we geen klagen, er ligt sinds vanochtend zelfs weer een dun laagje sneeuw. Het Pildammspark ligt er mooi bij, de vijvers zijn ook bijna helemaal bevroren, maar het is veel te koud om daar lang van te genieten. Dan maar liever binnen een spelletje spelen!
Meer dan anders heb ik spijt bij de gedachte dat we nu gauw weer afscheid moeten nemen, en hoe harder ik mijn best doe om er niet aan te denken, hoe moeilijker het wordt. Misschien is het omdat de afgelopen weken sowieso erg zwaar geweest zijn, dat ik er nu zoveel meer last mee heb?

Geen opmerkingen: