woensdag 18 februari 2009

Woe 18 feb

De zon schijnt prachtig, dit is officieel de derde mooie dag van 2009. En ik heb wat vrije tijd om er overdag van te genieten – straks is het concert, dus ik spaar mijn concentratie. Voor zulke dagen zijn de een-uurs-klassen perfect, dus ik maak het me gemakkelijk aan een van de deuren. Twee minuten voor de uurwisseling komt er een jongen, die zegt dat hij hier aan het wachten was, waarvan zijn rugzak, die inderdaad in een hoekje in de buurt ligt, getuigt, maar zo gemakkelijk laat ik niet met mijn voeten spelen; het systeem zegt dat je moet wachten aan de deur – in mijn interpretatie volstaat het dan niet om enkel je rugzak te droppen en vervolgens nog een half uur iets anders te gaan doen!
De jongen gromt nog dat hij auditie heeft, fijn voor hem, ik heb ook toch ook concert?
Tegen halfzes nemen we de bus naar het centrum om in de kerk in te spelen. Het is een typische kerkakoestiek, en dat is voor kamermuziek niet zo handig, maar het klinkt wel mooi. En dat vindt ook het publiek, dat niet erg talrijk is maar des te uitbundiger – dat komt natuurlijk door Kaisa, Flavio en Joris!

Geen opmerkingen: