dinsdag 27 januari 2009

Di 27 jan

Ik heb vreselijk slecht geslapen, alweer een nachtmerrie, die heb ik de laatste weken al veel gehad. Toch kan ik de wekker niet echt aan me voorbij laten gaan, als ik enigszins opgewarmd in de les bij Hege wil verschijnen. Naar aanleiding van de repetitie gisteren, doen we de hele les techniek, maar het is allemaal nogal op de toppen van mijn tenen – voor elke oefening moet ik diep ademhalen, ik ben er te moe voor, en kan me niet genoeg concentreren, maak dezelfde fouten opnieuw en opnieuw,… Hege merkt wel dat het me niet goed afgaat, maar probeert me, rustig en positief, verder te doen werken, tot ik zelf aangeef dat ik maar liever naar huis ga. Ik vind het fijn om technische oefeningen in de les te doen, het is net als oefenen, maar met een extra paar ogen en oren. Maar vandaag kan ik het gewoon niet opbrengen.

Geen opmerkingen: