zondag 25 januari 2009

Zo 25 jan

Over een kleine week komt Jeroen weer op bezoek! We zullen elkaar vrijdagnamiddag in Stockholm ontmoeten, en het kan dan ook niet snel genoeg vrijdagochtend worden. Ik heb een lijstje gekregen van Emil, een jongen van school, met een paar plekken waar we zeker naartoe moeten – van mijn eerder bezoek aan de stad, nu meer dan twee jaar geleden, herinner ik me bijzonder weinig. Ik moet me wat inhouden om er nog niet teveel mee in mijn hoofd te zitten – ok, mijn kamer moet opgeruimd worden, en ja, ik moet de treintickets afprinten (de HST naar Stockholm werkt met reservatie en e-tickets, net als een vliegtuig), maar zo veel werk is dat ook niet. En hoe graag ik ook op internet ga zoeken naar meer informatie en tips voor ‘de perfecte’ citytrip, ik moet ook gewoon cello oefenen, eten maken, eens gaan lopen,… en hoeveel zin ik ook heb om de stad te verkennen en feestjes te bouwen in middeleeuwse pubs waar ze mede schenken, het meest kijk ik uit om mijn lief terug te zien, om dicht bij hem te kruipen en de wereld om ons heen te vergeten.

Geen opmerkingen: