woensdag 14 januari 2009

Woe 14 jan

De activiteit van de afgelopen dagen eist al meteen zijn tol, en ik blijf weer de hele dag in mijn kamer. Mailtjes sturen, lezen, slapen. Maar ertegen vechten wil ik niet; dan krijg ik het over een paar weken toch op m’n bord, door dan eens écht ziek te zijn. Dan maar liever nu wat liggen soezen – het regent buiten toch te hard om iets te willen gaan doen. In de late namiddag maak ik een lange wandeling, zodat ik moe genoeg ben om straks te slapen. En daarna een echt lange douche.
Hier moet ik nu ook echt van leren genieten, want Liina vertelde me vanmiddag dat de sauna gesloten gesloten! Gedurende zes maanden gaan ze verbouwen, dat betekent dus dat ik het resultaat niet eens meer kan meemaken! Spijtig… Alleszins reden genoeg om wat te investeren in thuis-verwennerijtjes.
Als ik er zelf weer helemaal bovenop ben, ga ik nog eens langs bij Joris, die vanmiddag naar de dokter geweest is. Het is een amandelontsteking, dus voor besmetting moet ik niet bang zijn, maar hij moet wel een week antibiotica nemen, en door de keelpijn is trompet spelen helemaal uitgesloten. En zoals dat gaat bij muzikanten, moet hij over een week een superbelangrijk concert gaan spelen: fingers crossed!

Geen opmerkingen: