dinsdag 24 maart 2009

Di 24 maart

Hip hip hoera voor mezelf! Nadat ik gisteren heel even een absoluut dieptepunt bereikte, loopt vandaag helemaal op rolletjes. Hoewel het internet regen voorspelde, straalt de zon als ik wakker word, en bij mijn ontbijt brengt de postbode om te beginnen een paar lieve kaartjes. Daarna ga ik naar school – het is gewoon dinsdag, dus les bij Hege. Over gisteren praten we amper – ze ziet aan mijn gezicht dat ik terug moed gevat heb. In de plaats daarvan werken we supergeconcentreerd, tot ik bijna flauwval van de honger, en ze me laat gaan – en dat is genoeg gewerkt voor vandaag.
Winkelen in de stad, taart eten met Rebecka, ’s avonds rustig eten met de leuke huisgenoten, en tussendoor een hele stapel mailtjes en berichtjes van allerlei mensen die van op afstand aan me denken, wat wil ik nog meer?

Geen opmerkingen: