vrijdag 6 maart 2009

Vrij 6 maart

De tweede ochtend met wekker krijg ik al spijt, de wind heeft me wat wakker gehouden, dus ik zou me best nog eens willen omdraaien. Bovendien moet ik de tijd die ik gewonnen heb door vroeger op te staan, al meteen opofferen om mijn internet te fiksen. Vanavond staat er taartenwedstrijd op het programma. Ik begin vol goeie moed, maar dan blijkt dat onze mixer het niet doet. Een half uur later ben ik nog steeds eieren aan het kloppen, maar mijn arm wil echt niet meer mee. En ik wil niet het risico lopen om de rest van het weekend niet te kunnen oefenen… Ik stop het deeg nog in de oven zoals het is, maar het wordt niets meer. Spijtig – gelukkig kan Julia (die zelf een zeer zware peesontsteking heeft en me dus ook niet kan helpen) getuigen, want de regel vanavond was: wie wil proeven, moet ook iets bakken! Enfin, tegen dat het zover is, gaat het er natuurlijk gewoon over dat we lekker kunnen eten met z’n allen…

Geen opmerkingen: