donderdag 12 maart 2009

Do 12 maart

Is het alweer donderdag? De tijd vliegt! Als ik me aan mijn studeerschema hou, is een week ongelofelijk snel voorbij. Het is vreemd om te bedenken dat de tijd wat begint te korten; met de paasvakantie ertussen kan ik de lessen die nog moeten komen als bijna op mijn vingers tellen! Het is een vreemd vooruitzicht, om terug naar Brussel te gaan. Ik heb er vorig weekend met Gerda ook leuk over kunnen praten; ook zij is sinds vorige zomer nieuwe horizonten gaan opzoeken, in de vorm van het conservatorium van Utrecht. Het is een opmerkelijk proces, om bij een nieuwe leraar te komen, en wat mij betreft nog vreemder om erna terug naar je oude leraar te komen.
Nu ben ik hier alleszins heel goed op mijn plaats, en wil ik nog niet beginnen denken aan terug vertrekken. Maar eerlijk is eerlijk, als de dagen zo snel voorbij vliegen, wil dat natuurlijk ook zeggen dat ik minder lang moet wachten om Jeroen nog eens te zien!

Geen opmerkingen: