dinsdag 11 november 2008

Di 11 nov

Deze namiddag is er het andere examen, maar het is wel weer een ‘zware’ oefendag, dus vroeg opstaan is de boodschap. Maar eigenlijk ben ik daar nog veel te moe voor, en mijn les bij Hege is er ook naar – zijzelf is enthousiast als altijd, maar ik krijg er eerder het gevoel van dat ik amper iets heb bijgeleerd sinds het begin van het jaar. Laat ik er maar vanuit gaan dat dat slechts een gevoel is, maar fijn is anders.
Eigenlijk is het ook het examen dat wat op mijn stemming drukt – ik heb er geen zin in, het slaat toch nergens op dat we moeten spelen met maar drie repetities… Maar ook deze keer valt het supergoed mee; ze vragen zelfs of we het volgende week ook willen spelen, dan zal er een soort van concertje zijn met een selectie van de twee examendagen. Helaas is Fabio dan net even op bezoek thuis in Sardinië…
Na het examen doe ik een heerlijk lange duurloop, en na wat eten en skype mag ik alweer in bed kruipen; ik heb het nodig, want het is op alle vlakken een veel te drukke week!

Geen opmerkingen: