zaterdag 22 november 2008

Za 22 nov

Ik loop ’s morgens naar school om vooreerst wat te gaan oefenen, en het is heel voorzichtig schuifelen op het paadje, vooral met m’n cello op de rug. Ik voel in m’n vingers dat ik deze week wat minder hard heb gewerkt, maar echt klagen doen ze niet. Volgende week heb ik groepsles, maar ik zie Beethoven tegen dan al wel zitten… tenminste de eerste twee delen – ik zal onze begeleider in de les maandag wel duidelijk maken dat het me niet helpt als hij me zit af te jakkeren.
Tegen twaalf uur keer ik naar huis, de meisjes zijn intussen gaan shoppen in de tweedehandswinkel. En nu komt het echte werk, we nemen de bus naar het centrum om nu echt alle winkels af te gaan. Vero Moda, Lindex, H&M,… Stom genoeg sluiten ze blijkbaar veel vroeger dan in de week, dus écht uitgebreid wordt het niet. Maar Stien vindt een bloesje, Fie een paar ‘inheemse’ sneeuwbotjes, en ikzelf moet helemaal niet klagen – een hele nieuwe outfit met als kers op de taart het paar rode botjes dat ik al twee maanden zo graag wilde hebben!
’s Avonds eten we chocoladefondue en doen we gezichtsmaskertjes op – allebei onmisbaar voor een girls-weekend als dit!

Geen opmerkingen: