dinsdag 4 november 2008

Di 4 nov

Het enige wat vandaag moet is inpakken, dus dat doe ik. Tussendoor wat internetten, en brood bakken en een lekkere picknick samenstellen om met Jeroen op de eten op Plaza Catalunya – we laten geen moment ontsnappen als het op quality time aankomt! En een dessertje maken voor straks…
Koken is in de afgelopen maanden in Malmö een soort van hobby geworden, je kan er zo fijn mee bezig zijn, het is handenwerk en je kan het resultaat gewoon opeten – dat ik dat nooit eerder heb beseft! En voorlopig hoor ik er nog niemand over klagen…
Maar meer dan een dessertje hoeft niet, want we gaan vanavond nog een keer uit eten – de keuken van het appartement leent zich niet bijzonder goed tot romantische dineetjes. Ik had me voorgenomen om niet zoveel te denken aan hoeveel ik Jeroen zal missen, maar juist aan het feit dat we nu nog bij elkaar zijn, en dat valt eigenlijk heel goed mee, het is gewoon een leuke avond, zonder donderwolken om de hoek…

Geen opmerkingen: