dinsdag 5 mei 2009

Di 5 mei

Een stil dagje. Hoewel, stil, helemaal niet eigenlijk – het oefenen lukt al veel beter. Ik ben begonnen met wat nieuwe stukken, en met mijn partij voor de zesde symfonie van Mahler, die we binnen drie weken met het schoolorkest zullen opvoeren. Maar in mijn hoofd is het toch vrij stil: ik ben moe en vind mijn draai niet. En hoewel ik me beter voel door het studeren (tenminste, beter dan zitten nietsdoen op mijn kamer), loop ik tijdens de pauzes wat verloren in de gang. Als ik niet blaak van energie en zelfvertrouwen, lijken er opeens veel minder mensen te zijn met wie ik toch een babbeltje wil aanknopen. Gelukkig is Joris sinds gisteren terug uit België – hij heeft zoveel te vertellen, het valt zelfs amper op dat ik er niet echt bij ben vandaag…

Geen opmerkingen: