zaterdag 30 mei 2009

Za 30 mei

De laatste les van Hege! En het is echt een typische les voor haar: chaotisch qua praktische regeling, maar inhoudelijk zeer precies – ze slaagt er zelfs in om nog met een paar totaal nieuwe dingen af te komen, die ik absoluut moet gehoord hebben voor ik naar huis ga. Ze heeft zelf maandag een belangrijk concert, en ik vermoed dat ze door de zenuwen wel wat ‘extra zichzelf’ is.
De namiddag loopt een beetje verloren, we hebben teveel halve plannen gemaakt, waardoor er uiteindelijk niets doorgaat. Maar misschien is het niet zo erg om nog een beetje rustig thuis te zitten. Om te studeren ben ik iets te moe, maar ik gebruik mijn tijd om een en ander van de les op te schrijven. Schumann spelen zal wel gaan, en de lange termijn, waarvoor het opschrijven dient, is toch minstens even belangrijk als dit examen.

Geen opmerkingen: