donderdag 16 oktober 2008

Do 16 okt

Het lijkt wel of ik nog steeds uitgeput ben van het spelen gisteren, dus ik besluit vandaag al aan het weekend te beginnen. Het is ook handiger zo; dan kan ik het vanaf zaterdag weer opbrengen om keihard te studeren, en kan ik meteen doorgaan totdat woensdag mijn vakantie begint. Dus vandaag rustig aan, zonder wekker of verplichtingen. Hoewel, we hebben wel kamermuziekrepetitie, maar dat is vooral leuk. Beethoven begint vrij goed te gaan, we hebben er maandag les over bij Hege. En ook de andere groep is intussen opgelost, Fabio zal Julia’s plaats innemen, en we spelen een Haydn trio in de plaats, dat is doenbaar in een mum van tijd…
Als ik ’s avonds nog even langs ga op de zesde verdieping, heeft Joris een verrassing: hij heeft Duvel en Westmalle gehaald in de systembolaget! En nu het toch ‘weekend’ is, zeg ik daar geen nee tegen. Voor een keertje zitten we gewoon met z’n twee in de zetel, en het is echt leuk om nog eens een lang, goed, Vlaams gesprek te voeren…

Geen opmerkingen: