vrijdag 3 oktober 2008

Vrij 3 okt

Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik kan vandaag niet bij de les blijven. De hele tijd flitsen er allerlei plannen en ideeën door mijn hoofd, over wat ik de komende dagen allemaal moet doen, wat ik vanavond wil koken, of wat er volgende week allemaal op school zal gebeuren, maar even goed over de zomervakantie en zelfs over volgend jaar…
Geconcentreerd oefenen is er dus niet bij, en daardoor kruipt de dag voorbij aan een slakkengangetje. Om half vijf ben ik eindelijk klaar met oefenen, en ik ga lopen om mijn hoofd wat stil te maken, maar zelfs dat helpt niet! Uiteindelijk trek ik naar de zesde verdieping om gewoon een babbeltje te slaan, want bij ons is er niemand anders thuis, maar het vreemde gevoel gaat niet helemaal weg... misschien moet ik het allemaal eens opschrijven? Of zou het gewoon een teken van vermoeidheid zijn? Morgen kan ik uitslapen, misschien maakt dat dan wel een verschil!

Geen opmerkingen: