vrijdag 17 oktober 2008

Vrij 17 okt

Na veel te lang te hebben zitten praten gisteren, zet ik ook vandaag maar liever geen wekker. Het wordt een huishouddagje: poetsen, wassen, de frigo eens bekijken – wat moet ik dezer dagen nog eten, zodat er niets bedorven is tegen dat ik terugkom van Barcelona?
’s Avonds hebben we afgesproken aan het Konserthus om naar de Carmina Burana te gaan luisteren. Maar als we daar aankomen, is het helaas uitverkocht! Als studenten van de Musikhögskolan krijgen we altijd gratis de onverkochte kaarten, maar bij grotere concerten zoals dit is er dus steeds een risico dat je er gewoon geen krijgt. Volgende keer meer geluk!
Als alternatief gaan we dan maar naar een voorstelling op school; het is een uitvoering van het musical-departement, die improvisatie brengen met zang en dans. Ik vind er niet echt veel aan, er is weinig afwisseling, de muziek is vaak vals, en je kan de goede acteurs op 1 hand tellen. Maar het duurt gelukkig niet erg lang…
Daarna kruipt iedereen in de cafetaria om een pintje te drinken, maar ik ga liever vroeg naar bed; morgen is het terug vroeg dag!

Geen opmerkingen: