zondag 19 oktober 2008

Zo 19 okt

Ik ben vastbesloten om vandaag vanalles te doen, om mijn hoofd bezig te houden, zodat ik me geen meer kan zorgen maken, maar het lot beslist er anders over: ik word wakker met pijn in mijn arm en schouder. Heb ik kou gevat tijdens de nacht, of is het misschien toch een soort van breakdown door het oefenen (de pijn situeert zich toevallig wel net aan die spieren die ik nu, door een paar kleine veranderingen aan mijn techniek, meer gebruik dan vroeger)? Hoe dan ook, de hele dag oefenen zit er niet in. Dus heb ik nu ruimschoots tijd genoeg om Barcelona voor te bereiden en met thuis te skypen. En om de zorgen wat uit te laten waaien, fiets ik nog eens naar het strand, dat is al een tijdje geleden. Ik wil eindelijk eens een volle zonsondergang boven Kopenhagen zien, en neem een extra trui en sjaal, een boek en wat fruit mee om rustig te kunnen zitten tot het donker wordt. Anderhalf uur hou ik het vol, maar dan dwingt de koude wind me terug naar huis om op te warmen…

Geen opmerkingen: